piątek, 11 kwietnia 2014

Kopanie wspomaga spalanie tłuszczu

Po 10 dniach spędzonym w ogródku na wadze -1kg :) Waga na dziś 58 kg,yeah :)Oczywiście  nie  pracowałam całe dnie tylko po 2-3 h max
Dodam iż przez ostatnie 10 dni nie ćwiczyłam nic a nic fitnessu :( Dziś już tak mi się chciało,że po odprowadzeniu Anioła do przedszkola machnęłam Skalpelka.Ach od razu było mi lepiej.Na szczęście Mały Anioł spał,więc miałam spokój.Oglądałam serial "Żona idealna" i ćwiczyłam.
Odnośnie seriali,to bardzo się ucieszyłam widząc 4 sezon "Gry o tron"-bardzo polecam :))

Cały czas się zbieram do biegania,ale albo brak czasu,albo pogody,hmmm to jeszcze chyba nie mój czas....
Buty wybrane czekają na zakup ;) przydałaby mi się towarzyszka,ale chętnych brak :(

3 komentarze:

  1. Ja mam podobnie, chciałabym też biegać, ale zawsze coś innego jest ważniejsze.
    Chyba właśnie to ta druga osoba, z którą by można było biegać, podziałałaby najbardziej motywująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Idziesz jak burza. 58 kg to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, kg w tydzien naprawde cudnie!

    OdpowiedzUsuń