czwartek, 3 kwietnia 2014

Podsumowanie marca,zmiana kodu "5"z przodu :)

W marcu byłam bardzo aktywna za sprawą pięknej pogody.Dużo chodziłam i pracowałam w ogródku.U mnie praca w ogródku to nie tylko sadzenie czy wyrywanie chwastów,ale też kopanie,zrywanie trawnika,przekopywanie,grabienie,przycinanie....ot po prostu robię wszystko.Byłam tak zajęta,że zaniedbałam ten blog,ale nie siebie ;)

Za marzec wystawiam sobie ocenę "4".A dlaczego?Bardzo proszę oto podsumowanie:
-liczba dni aktywnych 21:
Skalpel-12 razy
Skalpel 2-3 razy
Skalpel Wyzwanie-2razy
Killer-2 razy
Mel b-2 razy
-spacerowałam 26h(oł jes w końcu pogoda i zdrowe Anioły pozwoliły)
-pracowałam w ogrodzie15 h(czuję niedosyt jeszcze tyle do zrobienia a czasu brak )
-na rowerze przejechałam 10 km(nie ma czasu w dzień i siły wieczorem-będę jeździć w wypadku braku pogody jedynie)
Odżywianie:
-liczba dni na"5"-21
-liczba dni na"3"-5
-liczba dni na"1"-4
Jest postęp :)))

I czas na pomiary i ważenie:
waga-59kg yuuupi w końcu zmiana kodu i "5"jest z przodu,minus 2,5kg(było 61-61,5kg w lutym)
pomiary:
-brzuch:-5cm(yuuupi spada,spada)
-biodra:-1cm(zawsze to coś)
-udo:nic(najgorsza część mojego ciała do zrzucania....)

Co będzie w kwietniu?
-postaram się nie objeść ciastami w Święta
-jeść jeszcze więcej warzyw
-ćwiczyć regularnie,ale jak będę kopać w ogródku to  tylko 8abs robić na brzuch i ćwiczenia na uda)
-zacząć biegać!
-codziennie!robić 8abs na brzuch(daje efekty a to tylko 8 minut dziennie)
-chodzić,dużo chodzić
-prowadzić bloga regularnie ;)

Pozdrawiam niech MOC będzie z Wami :*


7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za wszystkie postanowienia, a szczególnie za bieganie, ze względu na to, że sama rozwijam właśnie tę pasję. :* I gratuluję wyników oraz piąteczki z przodu! :) Ślicznie, ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie.Jestem z ciebie dumna.
    Za mną 3 dzień szóstki weidera.Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Marlenka :*
    6 weidera?omg to rzeczywiście masakra,ciężkie ćwiczenia,podziwiam Cię.Kilka razy zaczynałam, raz doszłam do 17 dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Jak tak dalej pójdzie to zaraz 4-kę będziesz świętować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      4 nie chcę widzieć i nie zobaczę ;)))))) dwie piątki to szczyt moich marzeń :))

      Usuń