niedziela, 8 czerwca 2014

Ciasto drożdżowe bez wyrabiania i 2 dzień biegania :)

Jejjjku!!! Jaka ja słaba jestem,aż żal mi o tym pisać....
Na specjalne zamówienie Babci Basi upiekłam wczoraj ciasto drożdżowe z rabarbarem,z truskawkami i ze śliwkami-na jednej blaszce,ale 3 rodzaje i na to grubo kruszonki.Mmmmm pychota!No właśnie ;/ I tak pożarłam 4 kawałki.A potem na grillu 2 kiełbaski.No dramat!To nie jest zdrowe odżywanie,ale za to jakie pyszne!Hahahah!

Wieczorem,jak Anioły poszły spać tj.o 21.15(starszak się ociągał) ubrałam swoje białe buty i pognałam w pola i łąki.Ta sama trasa co wczoraj,ale dłużej biegłam tj.45 minut.Biegałam sama,bo Gazela poszła na imprezę,ach nie ma to jak być pięknym,młodym i bez obowiązków!Jednak radio też daje radę,jako towarzysz :)

TU znajdziecie przepis na ciasto drożdżowe bez wyrabiania mega proste i smaczne.U mnie blaszka ciasta została wczoraj pożarta przez 5 osób.

Może dziś uda mi się endo zainstalować,wtedy będę mogła sobie trasy mierzyć i czas-to motywuje.
Bieganie pozwala rozładować mi stres po całym dniu z dzieciakami.
Myślałam,że nie dam rady biegać wieczorem,że będę zbyt zmęczona.Lecz to było wymówką,bo jak się chce to się da.Tylko z tym "chceniem" u mnie było kiepsko w maju,ale już się poprawiłam.Mam nadzieję,że na koniec czerwca brzuch nie będzie już mi tak odstawał.Nie liczy się dla mnie ani waga,ani uciekające centymetry,tylko ten okropny brzuch sterczący!Dołożę od jutra 8min abs na brzuch.Te ćwiczenia regularnie wykonywane pomagają.

4 komentarze:

  1. Ja wysiadlam przy 6 weidera,a właściwie moja szyja.Teraz troszkę ćwicze brzuch z MelB a za bieganie w ogóle nie mogę się zabrać.Doba za krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 jest zabójcza dla szyjki-wiem przerabiałam :) z Mel B. ćwiczyłam brzuch ale niektórych ćwiczeń nie dawałam rady wykonywać.8minABS ćwiczę z przyjemnością,polecam :)
      Odnośnie biegania to ja dobre kilka miesięcy się zbierałam.I jakbym dnia nie planowała,nie dawało rady.Został wieczór :)

      Usuń
  2. U mnie z tym ruszeniem dupska to właśnie problem, jakoś nie mogę się za to zabrać. Ale za to ciasto wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heniulka widocznie,nie musisz :))
      ja muszę się ruszać,bo inaczej jem słodycze i tyje ;/

      Usuń