sobota, 12 października 2013

Cukier wychodzi na prowadzenie

Dramatycznie,szkoda wręcz słów ;/ Ciastka owsiane dziś mnie pokonały niby zdrowe,ale za dużo.Nie potrafię zjeść jednego...to takie wciągające-to chrupanie i ta słodycz mmm.Ależ jestem słaba-porażka.Muszę,muszę,muszę się opamiętać.
1939 kcal to znowu za dużo,żeby waga poszła w dół :( http://www.ilewazy.pl/dziennik/mojeprodukty/9335d1

Spacer 3 godziny krokiem średnim.
Rower-5km phi...
Gimnastyka-zero

Jutro mam gości i ciasto drożdżowe będzie.Znowu polegnę???

4 komentarze:

  1. Ciasto drożdżowe potrafi kusić, oj potrafi, szczególnie zapachem - zaraz po upieczeniu! Miałam cukrzycę ciążową i musiałam je omijać szerokim łukiem, więc po cichu je wąchałam i napawałam się tym zapachem ;)) Pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam cukrzycę ciążową a nawet dwie,więc wiem o czym mówisz....przez cukrzyce walczę z cukrem,chcę słodycze na stałe wyeliminować jadłospisu,póki co widać z marnym skutkiem,ale walczę i wygram :))
      wąchanie ciasta??e nie...to mi zalatuje działaniami anorektyczek hehe ;) mi by nie pomogło,ale fajnie że Tobie pomagało,bo mi nawet w ciąży kila razy zdarzyło się zjeść słodycz.

      Usuń