środa, 30 października 2013

Szarlotka razowa-pyszna i zdrowa :)

Oj chciało mi się,baaardzo chciało mi się szarlotki.Pokonałam siebie i nie zrobiłam mojej ulubionej na kruchym cieście.Zamiast tego poczytałam przepisy,pokombinowałam według własnego smaku i wczoraj zajadaliśmy się z Aniołem pyszną i zdrową szarlotka razową :))Porcja w sam raz na jeden raz dla dwóch osób.

Składniki:
-4 jabłka
-2 jajka
-4 łyżki oleju rzepakowego(może być oliwa z oliwek)
-8 łyżek mleka 0,5 %
-szklanka mąki razowej(dałam żytnią)
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
-3 łyżki rodzynek
-2 łyżki miodu(można dać mniej ;) lub inne słodzidło)
-3 łyżki posiekanych migdałów(można dać inne orzechy/bakalie)
-cynamon 3 łyżeczki(lub ile kto to lubi)

Jabłka pokroić w ósemki,poukładać w formie wyłożonej papierem dopieczenia,posypać cynamonem.Resztę składników porządnie zmiksować i zalać tym ciastem jabłka.Piec  w temp.180 stopni jakieś 25 minut.

Pyszota,polecamy!!



A tu proszę sobie poczytać dlaczego warto jeść jabłka :Właściwości jabłek

Moja waga stoi na poziomie 61,5 kg ;/ na rowerze jeżdżę,na spacerze chodzę.Pewnie trzeba by zacząć jakieś podskoki z Mel B. czy Ewą,ale jestem padnięta i póki co sił na to nie znajduję,ale kiedyś przyjedzie taki dzień i taki przypływ energii,że zacznę :))

2 komentarze:

  1. wygląda pysznie, ale ja nie lubię jabłek... myślisz, że można je zastąpić innymi owocami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę,że ciasto ze śliwkami będzie równie smaczne :)albo z brzoskwiniami mniam,kombinuj :D

      Usuń