niedziela, 27 października 2013

Pośmiejmy się ;))

Matka Aniołów na rowerze 
kliknij jeśli chcesz się pośmiać ;) żeby się pośmiać trzeba mieć mnie w kręgach ;) to film prywatny ;)

Ktoś w mailu do mnie napisał,że jestem nienormalna,bo się odchudzam i głodzę a przy karmieniu nie wolno.Prostuję-nie odchudzam się i nie głodzę.Jedynie zdrowo się odżywiam,uważam na to co jem i staram się jak najwięcej ruszać :D Za podobne maile serdecznie dziękuję,ale nie potrzebuję "dobrych rad " ;))

Poniżej foto mojego obiadu.Porcja łososia 300g,1/4 brokuła i 1 duży batat.
Głodzę się??Hahaha....

6 komentarzy:

  1. ej... Kaśka! Ty do maca lub kfc idz, a nie głodzisz się zdrowym jedzeniem :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co zrobię jak muszę ?;))
      dzięki za propozycję,nie skorzystam ;))

      Usuń
    2. no wiesz! I dalej będziesz się głodzić? haha :)

      Ale wracając do bycia poważną (bo poważna matka ze mnie :)) to wiesz, chciałabym się tak głodzić i być najedzoną;)

      Usuń
    3. będę się tak głodzić a jakże :P tylko żeby ktoś mnie zaprogramował na nie jedzenie słodyczy to byłabym zadowolona....
      no to spróbuj"się tak głodzić" a zobaczysz,że będziesz najedzona- białko bardzo syci a warzywa z racji posiadanego błonnika pięknie wypełniają żołądek i dają uczucie sytości na długo.

      Usuń