niedziela, 20 października 2013

Super plac zabaw dla większych dzieci i dorosłych :)


Brykając dzisiaj w ten piękny,ciepły i słoneczny dzień,natknęłam się na plac "zabaw" dla dorosłych i dla większych dzieci.Nie jest to typowy plac z piaskownicą i zjeżdzalnią,tylko plac do uprawiania sportu :) Możemy tam poćwiczyć na:atlasie,orbitreku,rowerku,na ławce do robienia brzuszków i na kilka innych przyrządach.Całość pachnąca nowością i w pełni sprawna,oby jak najdłużej.Udało mi się zrobić kilka fotek,ale nie było to łatwe,bo kilka osób wraz z dziećmi się tam "bawiło".Fajnie było obserwować jak mamusia pedałuje a tatuś pokazuje synkowi,jak się brzuszki wyciska na ławeczce :)To jedyne takie miejsce w mojej okolicy i wcale nie blisko domu,jakieś 3km na pobliskim osiedlu.Szkoda,bo  z Aniołem chodziłabym tam poćwiczyć.Lubię ruch na świeżym powietrzu.Może nawet kiedyś zacznę biegać....kto wie...;)


Dzisiaj kalorycznie:1527kcal http://www.ilewazy.pl/wstaw
Spacer 3h-w ruchu 2,5h-9678 kroków(chyba nigdy nie zobaczę cieszącego się ludzika,bo coś do 10.000 nie mogę dobić  ;/)
Rower.....nie wiadomo czy dziś wsiądę,bo niemowlę ząbkuje i wisi na mnie dzień cały z przerwą na spacer.

6 komentarzy:

  1. Kochana! Teraz tylko czekać aż choć trochę Leoś podrośnie i będziecie chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuuuuuuuuuu, rzeczywiście fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście jest kilka takich siłowni i zawsze są obsadzone ;) fajny pomysł z taką siłownią na świeżym powietrzu.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł,mam nadzieję,że więcej takich miejsc będzie a mumusie zamiast siedzieć na ławeczkach poćwiczą trochę zamiast narzekać na swoje figury :D

      Usuń