sobota, 1 lutego 2014

Podsumowanie stycznia

Waga
-1,6kg(aktualnie 60,9kg)
Wymiary dla mnie ważne:
brzuch -3cm
biodra -4cm

Odżywianie:
liczba dni na "5"(pełen sukces,zero słodyczy)-19
liczba dni na "3"(małe grzeszki)-8
liczba dni na "1"(niedopuszczalnych)-4 :((

Sport:
80min(4razy Tottaly Fit) z Mel B.
40min(4razy brzuszki) z Mel B.
920min=15,3hSkalpel(23 razy po 40min)
20,5h-spacerowałam
5,5h-jeździłam na rowerze

Nie jest źle,ale mogłoby być lepiej :)
i będzie!

Do poprawy:
-nie jeść na noc
-więcej jeździć na rowerze
-dołożyć koniecznie ćwiczenia na brzuch

8 komentarzy:

  1. Pięknie:)
    Ja małymi kroczkami też zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! Nie bądź dla siebie taka ostra! Niejedzenie na noc jest dobrym postanowieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo, wspaniale rezultaty :)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Mikołaju przynieś mi motywację!

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę sobie takiego podsumowania. ja zaczynam powoli ogarniać zdrową dietę, z naciskiem powoli...

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam zwłaszcza za skalpel :)

    OdpowiedzUsuń