środa, 15 stycznia 2014

Wyniki po 2 tygodniach(01-15.01)

Waga:
 -1,1kg (aktualnie 61,4kg)
Wymiary:
brzuch -3cm
biodra -2cm

Co zrobiłam?
80min(4 razy-totally fit)z Mel B
40min(4 razy-brzuszki)z Mel B.
360min=6h(9 razy Skalpel)z E.Chodakowską
9,5h spacerowałam
270min=4,5h) jeździłam na rowerze
11 dni na "5"punkty jedzeniowo-sukces
2 dni na "3"pkt-małe grzeszki
1dzień na "1"(pizza,ptasie mleczko)-porażka:cukier,biała mąka-fuuj fuuuj.
1 dzień nie ćwiczyłam,zrobiłam sobie wolne i jakoś dziwnie się czułam i zjadłam ciut więcej niż zazwyczaj ;) Ale jeden dzień w tygodniu będzie bez ćwiczeń(sobota lub niedziela)

Nie liczę tańców z Aniołami i innych siłowych zabaw ;)


Czasu wiecznie brak,ale staram się nie zawieść sama siebie i to pomaga mi się zmobilizować :)))
A jak Wam idzie ?

4 komentarze: